Athar Mateen killing: CCTV footage shows

Athar Mateen killing: CCTV footage shows alleged murderers in Urdu

Athar Mateen killing: CCTV footage shows alleged murderers in Urdu

Athar Mateen

کراچی: کراچی کے ناظم آباد علاقے میں ڈکیتی کی کوشش کے دوران صحافی اطہر متین کے قتل سے متعلق واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج میں دو مبینہ قاتلوں کو جائے وقوعہ سے فرار ہوتے ہوئے دکھایا گیا، اے آر وائی نیوز نے رپورٹ کیا۔

اے آر وائی نیوز کو حاصل ہونے والی سی سی ٹی وی فوٹیج کے مطابق دو مشتبہ افراد کو مبینہ طور پر ڈکیتی کی کوشش کو ناکام بنانے کی کوشش کرنے والے صحافی کو گولی مار کر ہلاک کرنے کے بعد پیدل بھاگتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ یہ واقعہ صبح 8:29 پر پیش آیا اور ہیلمٹ پہنے ایک مشتبہ شخص کو اپنی موٹرسائیکل کے ساتھ پیدل بھاگتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے جبکہ دوسرے مشتبہ شخص کو، جس نے ٹوپی پہنی ہوئی ہے، اس کے پیچھے آتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔
اس سے پہلے دن میں، نامعلوم مسلح افراد نے کراچی کے علاقے ناظم آباد میں ایک گاڑی پر فائرنگ کر دی، جس کے نتیجے میں ایک مقامی صحافی اطہر متین کو ہلاک کر دیا گیا جس کی شناخت ڈکیتی کی کوشش کو ناکام بنانے کی کوشش کی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ صحافی اطہر متین نے واردات کے وقت ڈکیتی کی کوشش کو ناکام بنانے کی کوشش کی۔ انہوں نے کہا کہ ڈاکو ایک شہری کو لوٹ رہے تھے جب متین نے انہیں اپنی گاڑی سے ٹکر مار دی، اور انہوں نے مزید کہا کہ ٹکرانے کے بعد مشتبہ افراد نے اس پر فائرنگ کر دی جس کے نتیجے میں اس کی موت واقع ہو گئی۔

Comments are closed.