News

Aloo se Jaan Chali Gai – Irish Potato Famine

Aloo se Jaan Chali Gai - Irish Potato Famine

Aloo se Jaan Chali Gai – Irish Potato Famine

شوق سے آلو کھاتے تھے، کیا معلوم تھا یہ کھانے سے جان چلی جائے گی ۔۔ وہ وقت جب آلو کھانے کی وجہ سے ایک مُلک تباہ ہوگیا

آلو دنیا بھر میں سب سے زیادہ پسند کی جانے والی سبزی ہے اور اسی سب سے زیادہ کھائی بھی جاتی ہے- یہ 400 سال قبل امریکی ممالک میں کاشت کی گئی تھی اور اسکے بعد ملکوں ملکوں آلو نے سفر کیا تھا۔ آلو کی سبزی ہر کسی کو خوب بھائی اور یہ دنیا میں سب سے یہ زیادہ ایکسپورٹ کیا جانے والا فوڈ آئٹم بن گیا کیونکہ آلو کی مدد سے بنائے جانے والے چپس ہر کھانے کے ساتھ کھانے کے شوقین افراد کی تعداد میں دن بہ دن اضافہ ہو رہا ہے۔

لیکن یہ آلو جان لیوہ کیسے؟

200 سال قبل آئرلینڈ میں آلو کاشت کیا گیا اور یہ بہت ہی جلد وہاں کے لوگوں کی پسندیدہ غذا بن گیا اس کا استعمال اور فائدے سب سے زیادہ اگر کسی نے اٹھائے تو وہ تھی آئرلینڈ کی قوم جن کو یہ سبزی ہر طرح پسند آئی۔ یہ اس وقت وہاں قیمت میں بھی کم تھے اور مزے کی بات تو یہ تھی کہ آئرلینڈ میں آلو کے سوا کوئی سبزی ہی کاشت نہیں کی جاتی تھی۔

کچھ سالوں بعد ایسا وقت آیا کہ آلوؤں میں فنگس لگ گئی اور اس قسم کے کیڑے ہوگئے کہ انہوں نے پوری فصل تباہ کردی اگر ان آلوؤں کو پکایا جاتا تو اس میں سے بدبو آتی جس سے جوق در جوق لوگ مرنے لگے اور لاکھوں افراد نے اس ملک سے دوسری جگہ ہجرت کرلی۔

یہ وقت وقت تھا جب حکمرانوں کو اس ملک کے باشندوں سے کوئی خاص دلچسپی نہیں تھی کیونکہ یہ امریکہ کی ہی ایک ریاست سمجھے جاتے تھے مگر بعدازاں آئرلینڈ ایک خودمختار قوم کی صورت میں سامنے آئی۔

آلوؤں کے اس ماضی کے قصے کو Irish Potato Famine کہا جاتا ہے جو تاریخ میں کسی بھی سبزی کی وجہ سے ہونے والی سب سے بڑی تباہی تھی۔

Related Articles

Back to top button