Home Breaking News

Bill Gates and Imran Khan about Trending News 2022

67

Trending News Bill Gates and Imran Khan

Advertisement

Trending News Bill Gates and Imran Khan

Bill Gates

بل گیٹس نے دورہ پاکستان کی حوصلہ افزائی کرنے پر وزیراعظم عمران خان کا شکریہ ادا کیا۔

مائیکرو سافٹ کے شریک بانی کا کہنا ہے کہ پولیو کے خاتمے کے لیے ملک کے عزم سے مجھے حوصلہ ملا ہے۔

کراچی: مائیکروسافٹ کے شریک بانی بل گیٹس نے اپنے پہلے پاکستان کے دورے کے بعد وزیر اعظم عمران خان کا شکریہ ادا کیا ہے جس کے دوران انہوں نے قومی پولیو پروگرام اور COVID-19 کی حکمت عملی کی رہنمائی کرنے والے صحت کے حکام سے ملاقاتیں کیں۔

امریکی مخیر حضرات نے جمعرات کو ملک کا ایک روزہ دورہ کیا اور وزیراعظم سے پاکستان کی پولیو کے خاتمے کی مہم اور دیگر اہم امور پر تبادلہ خیال کیا۔

سوشل میڈیا پیغام میں بل گیٹس نے کہا کہ ملک کی جانب سے اس مرض کے خاتمے کے عزم سے انہیں حوصلہ ملا اور پر امید ہیں کہ اگر ہر کوئی چوکنا رہے تو ہم پولیو کا خاتمہ کر سکتے ہیں۔

بل گیٹس کو صدر مملکت عارف علوی نے ایوان صدر میں ایک خصوصی تقریب میں پاکستان کے لیے ان کی خدمات پر ہلال پاکستان سے بھی نوازا۔

امریکی ٹیک لیڈر جس کی بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن پولیو پروگرام میں معاونت کر رہی ہے، سے ملاقات میں وزیراعظم عمران خان نے پولیو کے خاتمے کے لیے پاکستان کے عزم کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ افغانستان ملک کے دو سرحدی صوبوں میں پولیو کے واقعات کا بنیادی ذریعہ ہونے کی وجہ سے صحت کی ہنگامی صورتحال سمیت انسانی بحران سے بچنے کے لیے فوری بین الاقوامی تعاون کی ضرورت ہے۔

وزیراعظم نے یہاں پولیو کے خاتمے کے لیے قومی ٹاسک فورس کے اجلاس کو بتایا جس میں بل گیٹس کی خصوصی دعوت پر بھی شرکت کی تھی۔

گیٹس کا خیرمقدم کرتے ہوئے وزیراعظم نے پولیو کے خاتمے میں پاکستان کے ساتھ مسلسل تعاون اور شراکت داری پر ان کی فاؤنڈیشن کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ حکومت پولیو کے خاتمے کے لیے پوری طرح پرعزم اور پرعزم ہے۔

بل گیٹس نے پاکستان کے پہلے دورے پر انہیں مدعو کرنے اور گرمجوشی سے مہمان نوازی کرنے پر وزیراعظم کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے قیادت، ہیلتھ ورکرز اور والدین کی انتھک محنت کو سراہا تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ پولیو دوبارہ کبھی بھی کسی بچے کو مفلوج نہ کرے۔

بل گیٹس نے کہا کہ COVID-19 کی پابندیوں کے باوجود پاکستان نے حیرت انگیز کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اور پولیو کے قطرے پلانے کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔